IT-Support i Stockholm
Martin imre Prinet
vad innebär IT-support?
Om IT-support i Stockholm
Inom IT-support i Stockholm arbetar man med att hjälpa användare med tekniska problem eller frågor kring hårdvara, programvara och nätverk.
Det kan innebära felsökning, installation, konfiguration, uppgradering och underhåll av datorer, servrar, nätverk och andra tekniska enheter.
Andra uppgifter kan inkludera att säkerställa att datasäkerhets- och skyddsåtgärder är på plats, att tillhandahålla användarstöd och utbildning, att hantera och lösa tekniska fel och att övervaka nätverks- och systemprestanda.
Målet är att säkerställa att IT-systemen fungerar smidigt och effektivt för att stödja organisationens verksamhet.
vem är martin imre
IT-supportern i Stockholm Martin Imre
Martin Imre:
- Bor i Sollentuna
- Ägare av Prinet
- Tidigare chef för IT-teknisk support på Kreavita AB mellan 2008 – 2018
- IT-konsult och systemutvecklare mellan januari 2003 – augusti 2008 inom skolförvaltningen i Sollentuna.
kort om prinet
Prinet – Itkonsulterna i Stockholm
Prinet är ett IT-support och IT-konsultbolag som arbetat många år med drift, support, tele, molntjänster, IT-säkerhet och nätverk.
Vårt mål är att våra kunder ska kunna fokusera på att skapa tillväxt i sina verksamheter och må bra så ser vi till att tekniken funkar. Vi blir din externa IT-konsult i Stockholm.